Jakiś czas temu w Engramie rozpoczęliśmy cykl „Wiedza”. W jego ramach tworzymy prezentacje na tematy zawodowe, które są nam po prostu bliskie. Od początku istnienia firmy drzemie w nas energia do dzielenia się naszymi doświadczeniami. Robimy to m.in. za pomocą działalności blogowej, szkoleniowej, dydaktycznej czy redakcyjnej. 

 

Na dobry początek

Pierwszą prezentację poświęciliśmy odpowiednim momentom do przeprowadzenia rebrandingu. Zebraliśmy i opisaliśmy sytuacje, w których przeprowadzenie rebrandingu może być biznesowo uzasadnione. Jeśli nie miałeś okazji zobaczyć naszej pierwszej prezentacji, to kliknij tutaj!

Szczęśliwa trzynastka

Dziś przedstawiam Wam kolejną naszą prezentację z tego cyklu. Jej tematem przewodnim jest zwinna realizacja projektu rebrandingowego lub brandingowego. Wraz z pomocą zespołu opisałem 13 praktycznych wskazówek, które mam nadzieje, okażą się pomocne w codziennej pracy. Poradom towarzyszą kilka kwestionariuszy, które każdy z Was może ściągnąć, wydrukować i wykorzystać w dowolny sposób.

Z naszej prezentacji dowiesz się:

  • od czego zacząć w realizacji projektu brandingowego,
  • jak dobierać i oceniać agencje,
  • czym kierować się przy weryfikacji znaku,
  • jakie czynniki rzutują na sukces współpracy.

Z najnowszą prezentacją możesz zapoznać się klikając w poniższy obrazek.

Jakprzeprowadzicrebranding-17

Kolejne prezentacje 

To jednak nie koniec. Za cel postawiliśmy sobie stworzenie każdego miesiąca przynajmniej jednej prezentacji. Tematem przewodnim wrześniowej prezentacji będą detale w brandingu. Pochylimy się m.in. nad custom typografią, tworzeniem zasobów zdjęciowych dla marek czy użytecznością ksiag znaków. Z czasem obiecujemy zebranie wszystkich prezentacji w jednym, ogólnodostępnym miejscu. Jeśli chcesz podsunąć nam pomysł na kolejną prezentacje, to napisz do mnie lub pozostaw komentarz pod wpisem. Wszystkie rady z Waszej strony są mile widziane.