Cieszymy się, że w Polsce organizowane jest coraz więcej konferencji związanych z projektowaniem graficznym, a szczególnie cieszy nas wysoki poziom merytoryczny takich wydarzeń, jak Element Talks czy Projekcje. Na obu konferencjach, podobnie jak w zeszłym roku, pojawimy się w roli nie tylko uczestników.
 

Element Talks 16-17 czerwca 2018

 
W najbliższych tygodnia IBRA pojawi się na obu wyżej wymienionych konferencjach – będziemy reprezentowani przez Bartka Kotowicza. Podczas Element Talks Bartek będzie prowadził warsztat ?Branding po polsku?, gdzie w interaktywnej formie przedstawione i analizowane będą zarówno wzloty, jak i upadki polskiej myśli brandingowej ostatnich lat. Warsztat ten nastawiony będzie na praktykę. Osadzony zostanie on w polskich uwarunkowaniach i bliskim nam kontekście, który mamy nadzieje, że będzie przekładalny w codziennej pracy osób związanych z brandingiem.
 
Więcej na www.elementtalks.com/pl/2018/workshops/

Na zeszłorocznym Element Talks uczyliśmy jak nie być markontentem i dobrze tworzyć marki agencji i studiów.

Projekcie 9 czerwca 2018

 
Na Projekcjach Bartek zasiada w jury bitwy graficznej, podczas której 12 projektantów przygotuje interpretację graficzną litery ?P? – interpretację według hasła, które wylosują. To – jak widać już na pierwszy rzut oka – inne podejście do promowania dobrych praktyk brandingu w Polsce: na żywo wyzwolone zostaną pokłady kreatywności, które po prezentacji efektów będą poddane profesjonalnej dyskusji. Poza bitwą dla dwunastki projektantów szykowana jest także kategoria ?Open? dla każdego uczestnika Projekcji.
 
Więcej na www.projections.pl

Warsztaty w trakcie Projekcji w 2017 poświęciliśmy natomiast efektywnej współpracy na lini projektant - klient.

Czy dwie konferencje dla projektantów tydzień po tygodniu to dobre rozwiązanie? Naszym zdaniem jak najbardziej słuszne. Dobrych wydarzeń dla tego środowiska wciąż jest mniej niż więcej. Każde więc jest cenne i znajdzie swoje miejsce na mapie Polski i swoich odbiorców. Co więcej, w krótkim czasie można zebrać solidną dawkę inspiracji, wiedzy z różnych źródeł i wrócić do pracy z podwójną motywacją.
 
Nieustanne więc trzymamy kciuki za oba wydarzania i wierzymy, że będą miały wpływ na poprawę sytuacji również w polskim brandingu.