Zapraszamy na IBRA Rozmowy – nowy cykl poświęcony tworzeniu marki. Dzięki współpracy z naszym Partnerem Technologicznym, platformą ClickMeeting, spotykamy się co dwa tygodnie. Razem z naszymi gośćmi rozmawiamy o kierunkach brandingu w rzeczywistości post-pandemicznej. W trakcie kilku najbliższych spotkań przyjrzymy się temu tematowi z różnych perspektyw.
Pierwsze spotkanie
Na pierwszym spotkaniu zapytamy naszych gości czy w czasach post-pandemicznych projektowanie usług będzie wymagać zmian? Czy jest możliwy powrót do tego co było przed pandemią? Jaki kierunek ewentualnych zmian będzie najkorzystniejszy dla przedsiębiorców? Czy wprowadzane zmiany będą stałe? Czy można projektować usługi odporne na kolejne wstrząsy?
Gośćmi naszego spotkania będą:
Wojciech Ławniczak – od dwudziestu lat pracuje z korporacjami, firmami właścicielskimi i instytucjami jako doświadczony moderator procesów innowacyjnych, strateg i projektant usług. Jeden z pionierów service design thinking w Polsce. Współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services – agencji zajmującej się badaniami i projektowaniem w oparciu o podejście human-centred.
Współzałożyciel polskiego oddziału SDN, który wspiera edukację oraz integrację środowiska projektantów usług w Polsce. Inicjator, i od 2013 roku, organizator jednej z największych konferencji TEDx w Polsce – TEDxLublin. Absolwent Psychologii w Zarządzaniu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Szkoły Trenerów Biznesu Grupy SET.
Spotkanie poprowadzi Michał Zalewski – ekspert w zakresie komunikacji oraz zarządzania informacją. Właściciel marki Dobrze Powiedziane – Michał Zalewski, konferansjer. Rzecznik prasowy i członek dyrekcji Krakowskiego Biura Festiwalowego. Obecnie opiekuje się ponad pięćdziesięcioma markami, którymi zarządza KBF. Gra na skrzypcach. Porusza się na rowerze i elektrycznej hulajnodze, kiedy tylko pozwala na to pogoda. Lubi gruszki, psy, lasy iglaste i markę Volvo.
Wydarzenie bezpłatne. Link do rejestracji:
ibra.clickmeeting.com/ibra-rozmowy-1