DLA KOGO
JEST TEN
PRZEWODNIK

Stworzyliśmy Przewodnik Brandingowy z myślą o marketerach i brand managerach z firm oraz instytucji, ale także o zespołach które wspierają ich w projektach

Osoby całkowicie świeże w temacie tworzenia marek uzyskają pełny obraz tego, o czym muszą pamiętać w procesie i jak prowadzić go z poczuciem kontroli. Ci bardziej zaawansowani znajdą w Przewodniku sugestie usprawnienia własnego sposobu pracy, w tym sporo gotowych narzędzi.

170 STRON
PEŁNYCH
WIEDZY

WSPÓŁPRACA
Z PROJEKTANTAMI

Jak przygotować się do procesu (re)brandingu? Jak wybrać wykonawcę? O czym pamiętać przy nawiązywaniu współpracy?

PRZYGOTOWANIE
PROCESU

Jak określić cele brandingu i jak mierzyć efekty? W jaki sposób ocenić zakres prac? Jakie aspekty współpracy są istotne? O co chodzi z briefem?

ANALIZY
I DIAGNOZA

Co musisz wiedzieć o swojej organizacji? Jakich danych potrzebujesz na temat rynku? Dlaczego poznanie odbiorców marki jest konieczne?

BADANIA
ODBIORCÓW

Kiedy i jak należy przeprowadzić badania? Jak wygląda analiza danych i prezentacja wyników? W jaki sposób testować, jak monitorować postępy? Co musi obejmować brief badawczy?

BUDOWA
STRATEGII

Czym jest, a czym nie jest strategia marki? Jak przebiega jej budowa? W jaki sposób przełożyć strategię na projekty?

TWORZENIE I WYBÓR
NAZWY

Dla kogo to zadanie? Jak współpracować z namingowcem? Jakie kolejne kroki podjąć w procesie? O czym jeszcze pamiętać poza „podoba nam się!”?

PROJEKTOWANIE

Na czym musi opierać się współpraca z projektantami? Jak może przebiegać proces kreatywny? Jakich efektów należy oczekiwać? W jaki sposób utrzymać kontrolę nad spójnością wizualną marki?

WDROŻENIE

Jak się przygotować do wdrożenia i jak powinno przebiegać? Na co szczególnie uważać przy rebrandingu? Jak zabezpieczyć markę na przyszłość?

TWORZONY
WYŁĄCZNIE PRZEZ
PRAKTYKÓW

Przewodnik to rezultat pracy dziesięciu ekspertów, opierających swoje teksty na doświadczeniach z samodzielnie prowadzonych projektów.

KonradGURDAK

Konrad
GURDAK

namingowiec i bloger
Syllabuzz.pl

KubaKĘDZIA

Kuba
KĘDZIA

psycholog,
strateg marketingowy,
właściciel Materia.st

Michał
KOCIKOWSKI

badacz społeczny,
partner w Kolektyw Badawczy

MichałKOCIKOWSKI

Michał
KOCIKOWSKI

badacz społeczny,
partner w Kolektyw Badawczy

Bartek
KOTOWICZ

strateg, wykładowca,
partner w ENGRAM

BartekKOTOWICZ

Bartek
KOTOWICZ

strateg, wykładowca,
partner w ENGRAM

MaciejMICHALSKI

Maciej
MICHALSKI

psycholog, projektant,
partner w Paralela

MichałMIERZWA

Michał
MIERZWA

projektant graficzny,
partner w Uniforma

Lena
MITKOWA

strateżka, facylitatorka,
partnerka w Leniva Studio

LenaMITKOWA

Lena
MITKOWA

strateżka, facylitatorka,
partnerka w Leniva Studio

Kuba
RUTKOWSKI

projektant graficzny,
właściciel studia Kommunikat

KubaRUTKOWSKI

Kuba
RUTKOWSKI

projektant graficzny,
właściciel studia Kommunikat

MaciejSZNITOWSKI

Maciej
SZNITOWSKI

strateg marki,
bloger na Blog Brandoholika,
partner w ENGRAM

NataliaŻERKO

Natalia
ŻERKO

art directorka, projektantka graficzna (NataliaZerko.com)

CAŁKOWICIE
ZA DARMO
NA ZAWSZE

Pobranie i korzystanie z Przewodnika jest całkowicie bezpłatne. Poprosimy Cię jedynie o służbowy adres e-mail oraz odpowiedzi na trzy pytania – pomogą nam tworzyć kolejne materiały.

DO CZEGO POTRZEBUJEMY TWOJEGO ADRESU?

Zespół IBRA Instytut Brandingowy przygotowuje dla Ciebie ekspercki newsletter z ciekawymi materiałami dotyczącymi tworzenia marek. Obiecujemy, że nie będziemy go wysyłać częściej niż raz w miesiącu. W każdej chwili będziesz mógł anulować subskrypcję.

    CO LEPIEJ OPISUJE TWOJE STANOWISKO?

    ILE OSÓB ŁĄCZNIE Z TOBĄ PRACUJE W TWOJEJ ORGANIZACJI?

    CZY INTERESOWAŁABY CIĘ WERSJA PAPIEROWA (OK. 50 ZŁ)
    LUB E-BOOK NA CZYTNIK, GDYBYŚMY JE WYDALI?


    1 2 3 4

    DZIĘKUJEMY!

    Na wskazaną skrzynkę otrzymasz niedługo wiadomość z załączonym Przewodnikiem.

    Gdyby tak się nie stało, sprawdź foldery SPAM lub „Oferty”, bądź spróbuj przesłać formularz ponownie.
    W razie dalszych problemów, skontaktuj się z nami:

    przewodnik@brandingowy.pl