Stworzony przez 10 ekspertów. Dopasowany do realiów polskiego rynku. Dowiedz się jak tworzyć i zmieniać marki całościowo.
PAPIER
CZY PDF ?
Przewodnik Brandingowy w wersji PDF jest (i pozostanie) darmowy. Stworzyliśmy też wersję drukowaną, która świetnie zaprezentuje się w Twojej biblioteczce oraz w rękach partnera biznesowego, z którym realizujesz projekt tworzenia marki.
Aby zamówić swoją kopię, kliknij poniżej.
DLA KOGO
JEST TEN
PRZEWODNIK
Stworzyliśmy Przewodnik Brandingowy z myślą o marketerach i brand managerach z firm oraz instytucji, ale także o zespołach które wspierają ich w projektach
Osoby całkowicie świeże w temacie tworzenia marek uzyskają pełny obraz tego, o czym muszą pamiętać w procesie i jak prowadzić go z poczuciem kontroli. Ci bardziej zaawansowani znajdą w Przewodniku sugestie usprawnienia własnego sposobu pracy, w tym sporo gotowych narzędzi.
170 STRON
PEŁNYCH
WIEDZY
WSPÓŁPRACA
Z PROJEKTANTAMI
Jak przygotować się do procesu (re)brandingu? Jak wybrać wykonawcę? O czym pamiętać przy nawiązywaniu współpracy?
PRZYGOTOWANIE
PROCESU
Jak określić cele brandingu i jak mierzyć efekty? W jaki sposób ocenić zakres prac? Jakie aspekty współpracy są istotne? O co chodzi z briefem?
ANALIZY
I DIAGNOZA
Co musisz wiedzieć o swojej organizacji? Jakich danych potrzebujesz na temat rynku? Dlaczego poznanie odbiorców marki jest konieczne?
BADANIA
ODBIORCÓW
Kiedy i jak należy przeprowadzić badania? Jak wygląda analiza danych i prezentacja wyników? W jaki sposób testować, jak monitorować postępy? Co musi obejmować brief badawczy?
BUDOWA
STRATEGII
Czym jest, a czym nie jest strategia marki? Jak przebiega jej budowa? W jaki sposób przełożyć strategię na projekty?
TWORZENIE I WYBÓR
NAZWY
Dla kogo to zadanie? Jak współpracować z namingowcem? Jakie kolejne kroki podjąć w procesie? O czym jeszcze pamiętać poza „podoba nam się!”?
PROJEKTOWANIE
Na czym musi opierać się współpraca z projektantami? Jak może przebiegać proces kreatywny? Jakich efektów należy oczekiwać? W jaki sposób utrzymać kontrolę nad spójnością wizualną marki?
WDROŻENIE
Jak się przygotować do wdrożenia i jak powinno przebiegać? Na co szczególnie uważać przy rebrandingu? Jak zabezpieczyć markę na przyszłość?
TWORZONY
WYŁĄCZNIE PRZEZ
PRAKTYKÓW
Przewodnik to rezultat pracy dziesięciu ekspertów, opierających swoje teksty na doświadczeniach z samodzielnie prowadzonych projektów.
Konrad
GURDAK
namingowiec i bloger
w Syllabuzz.pl
Kuba
KĘDZIA
psycholog,
strateg marketingowy,
właściciel Materia.st
Michał
KOCIKOWSKI
badacz społeczny,
partner w Kolektyw Badawczy
Michał
KOCIKOWSKI
badacz społeczny,
partner w Kolektyw Badawczy
Maciej
MICHALSKI
psycholog, projektant,
partner w Paralela
Michał
MIERZWA
projektant graficzny,
partner w Uniforma
Lena
MITKOWA
strateżka, facylitatorka,
partnerka w Leniva Studio
Lena
MITKOWA
strateżka, facylitatorka,
partnerka w Leniva Studio
Kuba
RUTKOWSKI
projektant graficzny,
właściciel studia Kommunikat
Kuba
RUTKOWSKI
projektant graficzny,
właściciel studia Kommunikat
Maciej
SZNITOWSKI
strateg marki,
bloger na Blog Brandoholika,
partner w ENGRAM
Natalia
ŻERKO
art directorka, projektantka graficzna (NataliaZerko.com)
CAŁKOWICIE
ZA DARMO
NA ZAWSZE
Pobranie i korzystanie z Przewodnika jest całkowicie bezpłatne. Poprosimy Cię jedynie o służbowy adres e-mail oraz odpowiedzi na trzy pytania – pomogą nam tworzyć kolejne materiały.
DO CZEGO POTRZEBUJEMY TWOJEGO ADRESU?
Zespół IBRA Instytut Brandingowy przygotowuje dla Ciebie ekspercki newsletter z ciekawymi materiałami dotyczącymi tworzenia marek. Obiecujemy, że nie będziemy go wysyłać częściej niż raz w miesiącu. W każdej chwili będziesz mógł anulować subskrypcję.
DZIĘKUJEMY!
Na wskazaną skrzynkę otrzymasz niedługo wiadomość z załączonym Przewodnikiem.
Gdyby tak się nie stało, sprawdź foldery SPAM lub „Oferty”, bądź spróbuj przesłać formularz ponownie.
W razie dalszych problemów, skontaktuj się z nami: