Nasz zespół tworzy grono ekspertów: strategów, projektantów, badaczy, copywriterów. Bazując na doświadczeniu z dziesiątek projektów które przepracowaliśmy, chcemy wspierać polskie firmy oraz agencje w tworzeniu marek lepiej dopasowanych do potrzeb klientów, rynku, oraz specyfiki organizacji.
Wszystko co wiemy wynika z pracy nad markami najróżniejszych typów i kategorii. Znamy najczęstsze problemy w projektach, widzieliśmy niejeden błąd czy wpadkę – dlatego wiemy, jak ugryźć nawet nietypowe problemy. Naszym zadaniem jest wspomaganie procesu i każdej ze stron, z zachowaniem neutralności.
Instytutem IBRA kieruje pięć osób. Oprócz zajmowania się najmniej emocjonującym obszarem formalnym i administracyjnym, to grono wyznacza ramy funkcjonowania organizacji, nadzoruje projekty i dba wydajność codziennych procesów.
W nasze działania zaangażowani są stali współpracownicy, którzy wzbogacają działania Instytutu swoją wiedzą, doświadczeniem oraz realną pracą projektową. Członkowie uczestniczą zarówno przy projektach non-profit, jak i usługach komercyjnych.